Gjysëm milionë thirrje në numrin 112 në

Vitin e kaluar janë pranuar mbi 500 mijë thirrje përmes numrit të emergjencës E-112. Prej tyre vetëm 160 mijë ose 31.5 për qind janë thirrje aktuale dalëse që janë vepruar, pra është dashur që operatorët e Qendrës së Menaxhimit të Krizave t’i përcjellin ato.

Drejtori i Qendrës për Menaxhimin e Krizave, Stojançe Angelov, me rastin e një viti të funksionimit në QKM të numrit të vetëm evropian të telefonit emergjent në vend, prezantoi rezultatet e operacionit. Nga 160.000 thirrje, rreth 49,6 janë drejtuar në Ministrinë e Punëve të Brendshme, 42 për qind në Shërbimin e Urgjencës Mjekësore, pesë për qind në njësitet territoriale të zjarrfikësve, përfshirë atë në Shkup, dhe 3,3 për qind kanë shkuar në SMS

Numri 112 bashkon të gjithë numrat e telefonit për thirrjet emergjente, dmth. Nëse qytetari telefonon në 112, mund të marrë ndihmë nga policia, ambulanca, TTPE, por edhe nga Departamenti i Operacionit dhe Koordinimit në QKM, i cili funksiononte me numrin 195, numër ky që nuk funksionon më, por nëse telefonojnë edhe qytetarët. 195 vetë sistemi do t’i drejtojë te grumbulluesit tanë. policia, nga ndihma emergjente mjekësore ose TTPE dhe kështu ky departament për koordinim dhe operacione është i ndërthurur ngushtë me departamentin 112, tha Angelov.
Në javët në vijim pritet që thirrjet e plota në MPB të drejtohen edhe në numrin 112.

Jemi duke punuar në përgatitjet përfundimtare. Deri në fund të shkurtit përfundon periudha kur kompania italiane Beta 80, softueri i së cilës është baza e sistemit 112, do të ndihmojë në ridrejtimin e plotë të numrave nga 192 në 112. Kjo do të thotë se kur një qytetar ka nevojë për policinë dhe telefonon numri 192, vetë sistemi do të transferojë te operatorët tanë nga 112 të cilët më pas do ta ridrejtojnë telefonatën atje ku duhet. Operativët tanë në situata të caktuara komplekse mund të bëjnë thirrje në disa vende në të njëjtën kohë dhe në polici, ambulancë dhe TTPE. Qëllimi ynë është që në vitet e ardhshme ta përmirësojmë këtë sistem, tha Angelov.
Ivica Dodevski, shef i Departamentit për pranim të thirrjeve, sqaroi se puna në sistemin 112 është e organizuar në dy departamente – për menaxhimin e thirrjeve në numrin 112 dhe për kontroll të cilësisë. Departamenti i Menaxhimit të Thirrjeve ka edhe qendra rajonale që mbulojnë territorin e të gjithë vendit dhe puna, siç tregoi ai, është e organizuar me turne. Puna e Departamentit të Kontrollit të Cilësisë, nga ana tjetër, është të monitorojë dhe vlerësojë vazhdimisht punën e operatorëve që janë në departamentin e menaxhimit të thirrjeve.

Operatorët punojnë në kushte ku takojnë çdo lloj telefonuesi, përpiqen të qëndrojnë të qetë, të marrin të gjitha thirrjet dhe t’i shërbejnë çdo qytetari. Ne do të ridrejtojmë thirrjet me qëllim të keq në të ashtuquajturat listën e zezë ku mundohemi të kufizojmë numrin e thirrjeve të tilla të cilat sigurisht do të njoftohen për thirrjen pse nuk duhet ta keqpërdorin numrin. Pra, numri do të zvogëlohet dhe do t’u shërbehet qytetarëve të cilët vërtet kanë nevojë për ndihmë, tha Dodevski.
Edhe njoftimet për funksionimin e E-112 në vendin tonë datojnë shumë kohë më parë dhe hapa më konkretë nisën në vitin 2016 përmes projektit europian për vendosjen e numrit të telefonit për thirrjet emergjente, rastet, E-112 në kuadër të programit financues “IPA. 2″. Kështu, përmes Komisionit Evropian, i përfaqësuar nga Delegacioni i BE-së në Shkup, me këtë projekt, i cili po zbatohet tash e një vit, është funksional dhe po zhvillohet më tej në KMK, kontribuoi në përmbushjen e obligimit të vendit tonë. të respektohet direktiva evropiane 2008/113/ES gjatë negociatave të anëtarësimit me BE-në, ku ishte paraparë që E-112 të zbatohej plotësisht, thonë nga CMC.

Qëllimi i përgjithshëm i këtij procesi implementues, siç thonë ata, ishte fuqizimi i kapaciteteve të institucioneve përkatëse, sigurimi i koordinimit të vazhdueshëm, reagimi në kohë, shfrytëzimi efikas dhe i duhur i mundësive dhe burimeve në dispozicion në rast krize, si dhe në kohë dhe cilësore. dhe vlerësimi real i rreziqeve

About Author

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *