Shumë furnizues ushqimesh gjermane dhe të ftuarit e tyre mezi e kanë mirëpritur lehtësimin e masave që e kanë bërë vizitën në një kafene apo restorant praktikisht të pamundur që nga fillimi i nëntorit të vitit të kaluar.
Së pari, tarracat u hapën disa javë më parë, dhe me rënien e incidencës shtatë ditore, shumica e restoranteve tani po hapin hapësira të brendshme për mysafirët.
Shqetësimi më i madh për furnizuesit e ushqimit për momentin është mungesa e stafit.
Në Gjermani, shumica e kamerierëve e kryen këtë punë si punë shtesë ose punë me kohë të pjesshme përveç studimit ose shkollës.
Në muajt e mbylljes së plotë, shumë janë riorientuar në burime të tjera të të ardhurave dhe shumë prej tyre kanë humbur në mënyrë të pakthyeshme si fuqi punëtore në industrinë e mikpritjes.
“Nuk mund t’u them njerëzve: Prisni, jini të durueshëm derisa të rihapemi”, tha pronarja e një restoranti në Këln shërbimit publik ARD, duke shpjeguar pse një numër i madh i ish-punëtorëve nuk u kthyen pas bllokimit.
Ajo ankohet se është e vështirë të gjesh njerëz të mjaftueshëm për të punuar edhe nëse mbizotërojnë kushtet normale dhe se masat e higjienës kërkojnë personel shtesë.
“Dikush duhet të përshëndesë mysafirët, t’i çojë në tavolinë, gjithçka kërkon staf shtesë dhe kushton para”, thotë ky furnizues ushqimesh.
Pasiguria financiare mbretëron, shumë nuk janë të sigurt nëse do të duhet të paguajnë ndihmën financiare që morën nga shteti.
E gjithë kjo ka rezultuar në një rritje të çmimit të shërbimeve të hotelerisë nga, siç raportohet nga ARD, pesë deri në dhjetë për qind.
Me gjithë ndihmën shtetërore në forma të ndryshme, nuk i kanë mbijetuar kësaj periudhe të vështirë.
Që nga mesi i marsit, sipas shoqatës të hotelierëve gjermanë Dehoga, 70 deri në 120 ndërmarrje hotelieri kanë kërkuar falimentim çdo muaj. Vetëm në shkurt, 120.000 vende pune ishin humbur në gastronomi dhe mikpritje.
Në të njëjtën kohë, Dehoga vlerëson se ndihma shtetërore, të tilla si pagesa financiare një herë ose programe financimi me kohë të pjesshme, kanë kursyer rreth 50.000 kompani të hotelerisë.
Drejtoresha e Dehoga, Ingrid Hartges po kërkon një mbështetje më të mirë politike në mënyrë që të mos dështojnë më furnizuesit e ushqimit në rast të valës tjetër të pandemisë.
“Ne duhet të jemi më të përgatitur për të përballuar valën e ardhshme eventuale”, tha Hartges për gazetën gjermane “Neue Passauer Presse”.